poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Szansy nie zmarnowala...Octawia! Witamy!

Zwierze brak
Imię: Octawia
Przydomek/Pseudonim: Octy
Rasa: Elf zimowy
Dom: Gryffindor
Motto: ciężka praca czyni mistrza
Płeć: kobieta
Wiek: 20
Pochodzenie: Pochodze z ąlaski ale ludzie mnie nie widzieli
Charakter: jest miła uczciwa i szybko uczy się
Aparacja:Ma czarne włosy żółtawą cere jak u chinczyka.ma metr piędziesiąt wzrostu.Jej uczy są koloru niebieskiego.
Sympatia: szukam tego ukocanego
Umiejętności specjalne: gdy sie złości wiej oczach widać ciemną czarną wichure,Potrafi robić śnieg z niczego
Umiejętności: jest silna,szybko się uczy oraz utalentowana
Rodzina: jedynie została mi babcia
Historia: Była wielka ciemna noc na alasce.Chociaż moi rodzice nie widzieli kto sie ukrywa w burzy.Wiec wszyscy poszliśmy do domu.I nagle słyszałam jakiś hałas .Lecz nie mogłam tego sprawdzić.Więc kazali mi iść do łóżka iść spać.Nadal niepamietam co się stało.
Steruje: natalia1021
 jako elf:

 http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBtBCEMnr4eDppEf3EXPsTdnFvAtYcI6ex5KSNBKoMHku09O4qoA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz