czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Camiry CD Elizabeth

-Ja wiem?Moim zdaniem nie wyróżniają się zbyt wielką inteligencją.No może niektóre.Nikt z mojej rodziny nie był w Ravenclawie.Jestem pierwsza i cieszę się.Hufflepuff to nie moje klimaty.Ale zato mamy cenną umiejętność.Mogę zmienić się w jakieś zwierzę,lub zmienić wygląd.
Długowłosa, Brunetka, Makijaż
Zmieniłam się na chwilę,a potem wróciłam do mojej poprzedniej postaci.
-A to twoja główna postać?-spytała znajoma
-Nie.Mimo wszystko wile może wyglądają Ok,ale nasza pierwotna postać nie jest urocza.Mi się podoba,ale ludzie reagują bardzo różnie
http://fc03.deviantart.net/fs16/f/2007/175/9/0/Songs_of_Amphitrite_by_Laiyla.jpg
Sama widzisz odpowiedziałam i lekko trąciłam ogon ryby w moich włosach.Ja ją lubię,ale wyglądam w niej strasznie.

<Elizabeth?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz