poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Szansy nie zmarnowala... Diana Carter! Witamy !

http://media1.santabanta.com/full1/Global%20Celebrities(F)/Taylor%20Swift/taylor-swift-20a.jpg

Zwierze: Nie mam
Imię: Diana Carter
Przydomek/Pseudonim: Di, Ana
Rasa: Czarodziej
Dom: Gryffindor
Motto: "Nigdy się nie poddawaj"
Płeć: Kobieta
Wiek: 253 lat
Pochodzenie: Polska
Charakter: Jestem miła i pomocna. Nie rzucam słów na wiatr. Jestem podróżniczką. Dobrze się uczę. Chętnie pomagam – nawet ludziom. Nie zadaje się z ludźmi, ale ze zwierzętami. Kocham je. Lubię pracować przy zwierzętach i roślinach. Nie jestem rozmówcza, ani towarzyska. Jestem szczera do bólu, chociaż umiem trzymać język za zębami. Kłamię tylko wtedy kiedy trzeba. Nie winie innych za swą klęskę. Umiem przyznać się do błędu. Lubię się bawić i szaleć, ale nie przy ludziach. Nie szukam przyjaciół. Jestem szarą myszka w kącie. Szanuje ludzi
Aparacja: Szare oczy / Ciemny blond włosy / Znak na nadgarstku – wilk / Szczupła / Silna / Lekki uśmiech na twarzy / Jasne końcówki włosów / Bransoletka z sercem / Kręcone włosy
Sympatia: Tylko pomarzyć
Umiejętności specjalne:
1. Zmysły – mam wyostrzone zmysły 10 razy mocniej niż inni
2. Telekineza – podnoszę i przestawiam rzeczy myślą
3. Hipnoza – hipnotyzowanie wzrokiem
Umiejętności: Spryt / Siła / Odwaga / Szybkość / Zwinność i akrobatyka / Malarstwo / Śpiew / Rozumowanie zwierząt - nie rozmawianie słowami
Rodzina: Zamordowana
Historia: Moi rodzice zostali zamordowani. Ja nie chciałam żyć wśród ludzi, a tym bardziej w rodzinie zastępczej. Stałam się podróżniczką. Niczego ze sobą nie miałam. Kontaktowałam się ze zwierzętami jak z ludźmi. Rozumiałam ich, a one mnie. Żyło mi się cudownie. Jadłamowoce i czasem mięso które zostawiały inne zwierzęta – oczywiście na ognisku je piekłam. Niczego mi nie było trzeba. Kochałam malować jak i śpiewać. Czasem sobie śpiewałam patrząc w gwiazdy. Wolałam zwierzęta i rośliny od ludzi, jednak to się zmieniło… Pewnego dnia gdy właśnie wstałam przyleciała do mnie sowa. Siadła mi na ramię i podała list. Wzięłam białą kartkę w dłonie i zaczęłam otwierać kopertę. Wyjęłam białą kartkę z napisami. To co było napisane w liście: ”Zawiadamy niż, niniejsza Diana Carter została zaproszona do szkoły Hogwartu, by doskonalić swe umiejętności czarodziejskie jak i magiczne”. Nie wiem co wtedy czułam. Dowiedziałam się, że jestem czarodziejką. Nie no. To jest coś. Postanowiłam wykorzystać z okazji. Sowa pokazała mi drogę i ruszyłam w moją podróż…
Steruje: aneczka16
Inne zdjęcia:
http://how2update.info/wp-content/uploads/2014/08/132taylorSwift.jpg
http://www.vacationsmadeeasy.com/multimedia/14/4800/TAYLOR-SWIFT.jpg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz