sobota, 23 sierpnia 2014

Szansy nie zmarnowal...Anthony Castillo! Witamy!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNwnna70kt2jiJK6gdlgpbUnf9EzLaLabNvl5veFwkr5a0o6RThGC8GmHPv-j4Sg2sf5F-zpm6zIhyZxlcta_4DJyXqvOk7wGjIM5KSt3tazA9X3j-wjbItcU2hXh4QnV5BCDjyfme_hY/s1600/73e69cb7f243b750242b9e4c1b37378d%252C62%252C37.jpg
Zwierze:brak
Imię: Anthony Castillo
Przydomek/Pseudonim: Tony
Rasa: Czarodziej
Motto: Zawsze trzeba podjąć ryzyko
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 265 lat
Pochodzenie: Anglia
Charakter: Tony jest szalony i zabawny. Ma głowę pełną głupich pomysłów, które nie zawsze kończą się dobrze. Dla swoich prawdziwych przyjaciół jest gotowy zrobić wszystko. Często "igra z ogniem" i pakuje się w kłopoty. Największa wada? Jest bardzo uparty i zawzięty. Nie daje się łatwo sprowokować, ale jeżeli komuś się to uda to.... może nie być za ciekawie.
Aparacja: Ma bardzo jasne włosy, prawie białe. Oczy błękitne. Szczupły, dobrze zbudowany, wysportowany.
Sympatia: Zakochany w Jessicy
Umiejętności specjalne: od urodzenia umiał wszystkie zaklęcia, jest nadzwyczaj inteligentny, ma super pamięć.
Umiejętności: Sprytny, silny, odważny, zwinny, wysportowany.
Rodzina: Siostra Tamara
Historia: Co tu gadać... Rodzice zginęli gdy byliśmy z Tamarą jeszcze dziećmi w domu dziecka nas rozdzielono ona poszła do innych ludzi i ja poszedłem do innych. Ja nawet trochę miałem szczęście bo moi adopcyjni rodzice byli bogaci, ale w ogóle dla mnie nie mieli czasu.Tak jakoś wyszło że tu trafiłam.
Steruje: KalaWolf
Inne zdjęcia: brak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz