piątek, 22 sierpnia 2014

Szansy nie zmarnowala... Jessica Wolf ! Witamy !

 http://hcgamer.pl/images/uploads/201306/540_nephilim-cosplay-lady-shizuka.jpg
Zwierze: brak
Imię: Jessica Wolf
Przydomek/Pseudonim: Jess
Rasa: Zmiennokształtna
Motto: Nigdy się nie poddawaj
Płeć: kobieta
Wiek: 260 lat
Pochodzenie: Irlandia
Charakter: Jessica jest z wyglądu milutką dziewczynką, lecz charakterek taki nie jest. Ma swoje reguły, jest dość wygada, lubi się drażnić i ma poczucie humoru. Od małego ćwiczyła, więc zanim postawi jakiś ruch najpierw obmyśli go. Kocha przygody i niebezpieczeństwo. Jest odważna i waleczna.
Aparacja: To lecimy od góry. Ma długie brązowe włosy, piękne brązowo-czerwone oczy. Ma jasną karnację. Jasno różowe usta. Jest szczupła i zgrabna. Ma tatuaż na plecach. Jest bardzo szybka i zwinna.
Sympatia: Szukam
Umiejętności specjalne:
- Zmiennokształtność - umie zmieniać się w różne zwierzęta, zwykłe i magiczne
- Sokoli wzrok - idealnie widzi z dużej odległości, ja przez lornetkę kiedy włącza "sokoli wzrok" jej oczy robią się jasno czerwone
- Super szybkość - jest bardzo szybka i zwinna w walce z nią nikt niema szans
Umiejętności: Jest inteligentna, zwinna, szybka.
Rodzina: Nie żyje
Historia: Przez całe życie uciekałam przed łowcami, mam nietypowe zdolności więc jeszcze więcej ich było. W końcu znalazłam tą szkołę, w niej nie było żadnych łowców którzy chcieli mnie zabić lub porwać.
Steruje: Asoko
 http://gameplay.pl/galeria/ilustracja/68_73249413.jpg
 Jako wilk:
 http://www.tapetus.pl/obrazki/n/146086_zima-nieg-czarny-wilk.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz